К основному контенту
                               

                      Сучасна українська література



Сучасна українська література 


Юрій Іздрик




                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              

RATTLE

пам'ять дощами вимило
розум вітрами вимело
хто тебе мила вимолив?
хто тебе з неба виманив?
звідки ти щастя випало?
взяло мене і випило..
хто тебе в бога вигадав?
і для чиєї вигоди?
а не було вже виходу
окрім дурного випадку
сам я тебе і вихопив
як випадкову вигадку
сам же тебе і вимислив
сам же тебе і вичислив
і як пречистий вимисел
поміж рядками вичитав
я тебе мила вимолив
з божого саду виламав
і небеса відкрили ми
і обгорнули крилами
і не забракне сили нам
поки шепочуть губи:
мила а хто ти мила?
любий а хто ти любий?

Оксана Боровець


Коли сніги сягнуть мого плеча

Коли сніги сягнуть мого плеча,
Охопить тиха віхола повіки –
За крок у морок круки закричать,
Сполохані ходою чоловіка.
У постаті пізнаєш не себе,
Роз’ятреного ватрами й вітрами, –
Одну погрозу, зронену з небес,
Одну монету з проданого краму.
Дзвенять вітри і дзвонять у серця
До тих, кого трима’ німа сторожа.
А я біжу до замкнених дверцят
І вогкий сніг підошвами тривожу.
І падаю за подих до межі,
І через сон: «тримай мене, кохана…»
Молочна постать рідної душі
Іде в сніги і тане, тане, тане…

Христина Головко


У тобі говорить море…

у тобі говорить море,
у тобі сплять піски,
і в усіх, своїх просторах,
ТИ не можеш СЕБЕ знайти.



Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

                                                                                              Видатні інформатики
 Наука це цікаво  Список сайтів  1. Вікіпелія 2. Інстету архіології   3. Інстетут констетивних систем 4. Національний антарктичний науковий центр  Відео Як кава впливає на ваш мозок  Історія Карибської кризи